12.01.2009

Happy Christmas to All! {Sketchy Thursdays}

But it's not THURSDAY, you say!?!

Well, you are right.  Fortunately, the folks over at Sketchy Thursdays like to have some fun and toss in a few extra challenges here and there and I needed one tonight and since I wanted to do this sketch as soon as I laid my little brown eyes upon it...I decided to go for it!

Yes...you heard that correctly...

I MADE SOMETHING!!!

YAY!!!!!!!!!
This is a good thing.  A very good thing.


So, here is the sketch:




Yup.  Simple and perfectly happy making.
Perfectly.  Happy.  Making.
Just say'n.

AND.....
DRUMROLL PLEASE......


Here is my card!

DSCN5151


HEEEEEEE!!!! It's so super cute and fun!
I know...I'm not supposed to say that, but, honestly! What's a girl to do when she just falls in love with her adorable little creation? REALLY? What's a girl to do?


DSCN5152


So, you wanna know what the EXTRA cool thing about my way fun little Happy Christmas Card is?


Huh? Huh? Wanna Know???? Do ya??? Do ya????


Yup. You totally do.


DSCN5153


Shhhh!!!!! Don't tell! This card has a little SECRET!!! Yup, folks, that's a fabulous little pin back you see beneath that red ruffly goodnes! It's a SUPER FREAKING ADORABLE little red and map-ish brooch ATTACHED to the card via the pin, so the EXTRA SPECIAL recipient gets a little surprise gift with her card!!!!


LOVE. IT.
Sometimes I really am a genius. Just say'n.
(The funny part is that spell check totally just caught me mis-spelling the word 'genius' thus proving that I am nothing more than a braggart, but alas. What's a girl to DOOO????? *BIG SIGH*)


DSCN5154


OH! And nope. I don't own an iTop. I would love one, but they are a bit pricey, so I don't have one. BUT, I DID, indeed, cover that brad with that super fabulous map paper! If I'm feeling industrious I will whip up a tutorial to show you how to make that kind of magic happen! It's good stuff, folks. GOOD STUFF!


So, alas, the end of my post is nigh. *sigh*


Don't be too sad, though. You see, I'M BACK, baby!
That's right, ladies and gentlemen, I AM BACK!
No more of that mopey chic who posted that totally not fun post earlier today.
Seriously.
Who let her into my blog, anyway?


Head on over to Sketchy Thursdays to see what the other participants created and be inspired!


Jingle Out!




HAAAAA!!!! Every time, it gets me. EV.RY.TIME.
Just say'n.

18 comments:

  1. I don't blame you one bit for falling in love with this creation...it's gorgeous! :)

    ReplyDelete
  2. What a darling card!! you are very talented my friend!!

    ReplyDelete
  3. I LOVE that ruffly pin! And this paper is so cute for Christmas! Great card! ;)

    ReplyDelete
  4. Absolutely A-DO-RA-BLE!!! Love it:)

    ReplyDelete
  5. Amazing!!! I love everything about this card. (And I love the "genius" spell check thing, lol)

    ReplyDelete
  6. Totally cute card! That little down time you had led to a flash a brilliance!

    ReplyDelete
  7. Way to go Jingle!! That pin is so totally freakin cut!!!! Thats why I think your so cool!!!!

    ReplyDelete
  8. Yay for you Jen!! So proud of you! What a super cute card!!

    ReplyDelete
  9. I love that card! It's so pretty. AND the pin is just too cute. Whoever gets that is one lucky lady!

    ReplyDelete
  10. this is a pretty card. I love that flower

    ReplyDelete
  11. Jingle, OMG this is just fabulous! That brooch is so cool! Don't you just LOVE spell check?! Sometimes IT is actually right (usually it's just annoying). Thanks so much for playing along with us!!!!

    Heidi, Sketchy Thursdays

    ReplyDelete
  12. You are amazing! I am constantly in awe of all of your card creations. I wish I was as awesome as you!

    ReplyDelete
  13. that is ingenious! broach with a card---kills 2 birds with one stone...present + card! perfect. :)

    ReplyDelete
  14. You are a genius girl!!! Just sayin'! : )

    ReplyDelete
  15. Yep, you're totally a genius! I love that card and the pin idea!

    ReplyDelete
  16. Wonderful card! I love seeing non-holiday paper used on holiday layouts and vise versa.

    ReplyDelete

Please leave a comment. They make me happy. I am a BIG FAN of Happy. For reals, though.

ShareThis